Dit bedrijf bedenkt een originele #hashtag voor jouw bruiloft

Happily Ever #Hashtagged

Je bent wat je post. Onder dat motto richtte de Amerikaanse Marielle Wakim het bedrijf Happily Ever #Hashtagged op. Wat ze doen? Een originele #hashtag bedenken voor jouw grote dag.

Heb ik dat dan nodig, vraag je? Volgens Wakim is een originele hashtag ontzettend handig. Een generieke hashtag zoals #SmithWedding levert volgens haar maar liefst negentienduizend hits op Instagram op, en dat betekent dat je the day after flink moet scoren op zoek naar de kiekjes die van jouw builoft zijn gemaakt. 

Wakim kwam op het idee nadat ze al een tijd originele hashtags bedacht voor vrienden. Bij gebrek aan een hashtag-generator op het internet besloot ze er zelf een te beginnen. Een paar van haar briljante vondsten: Katie Gaston en Connor Dougherty werden #KatieSaysIDOugherty en Mallory Jennings en Dave Morena kregen #TheMorenoTheMerrier.

Heb je ook wel geïnteresseerd in haar diensten? Je kunt een formulier invullen op de website met de naam van jou en je lief en de locatie van jullie bruiloft. Daarnaast moet je een aantal simpele vragen beantwoorden. Binnen twee weken krijg je dan een originele hashtag toegestuurd. De prijs: veertig dollar voor één hashtag maar een pakket van drie (want: waarom ook niet) is bijvoorbeeld ook mogelijk, voor 85 dollar.

Wat vind jij: yay or nay? Laat het weten op Facebook.

Dit zijn de populairste bruilofthits >

Beeld: iStock

Laatste nieuws