Prachtig: lingeriemerk kiest modellen op basis van hun prestaties

Wát een inspirerende campagne.

Het lingeriemerk Panache komt met iets bijzonders voor hun nieuwe campagne. Zo kozen ze modellen op basis van hun prestaties in het leven en niet alleen om hun lichaam.

Aan de hand van een wedstrijd ging het lingeriemerk op zoek naar nieuwe rolmodellen. De mensen thuis konden vrouwen nomineren die zij graag wilden zien in de campagne. Meer dan 7.000 vrouwen werden genomineerd, waaruit zes prachtige vrouwen werden gekozen – ieder met een inspirerend verhaal.

Inspirerende vrouwen

Zo kreeg één van de vrouwen eierstokkanker in het begin van haar modellencarrière. Ondanks haar littekens door de operaties en het uitvallen van haar haren, gaf ze nooit op en ging ze door met modellenwerk. Nu spreekt ze ook regelmatig op scholen om jonge meiden aan te moedigen van hun lichaam te houden.

Een andere vrouw besloot plots naar Nigeria te verhuizen, nadat ze daar drie maanden als hulpverlener had gewerkt. Ze was zo geraakt door de armoede en hongersnood dat ze besloot alles om te gooien. Zo richtte ze The African Children’s Aid Education and Development Foundation op om een thuis te bieden aan kinderen die zijn verlaten door hun ouders.

Het is dus niet alleen een mooie, maar ook inspirerende campagne. Bekijk hieronder de zes prachtige vrouwen die het zijn geworden:

In dit type ondergoed zien mannen ons het liefst >

 

Bron: Metro UK | Beeld: iStock, Panache

Laatste nieuws