Zien: Negin Mirsalehi brengt nieuwe hair musthaves op de markt

Dit wil je hebben.

Negin Mirsalehi is on fire! Waar ze een paar jaar geleden begon met Instagram, is ze inmiddels ontwikkeld tot een echte business babe. Met haar eigen merk Gisou is ze namelijk flink op weg een imperium op te bouwen. 

Shiny lokken

Lees ook: Dit zijn ze: de favoriete shampoo’s van team Marie Claire

Ook al wordt ze vooral gevolgd om haar juiste gevoel voor mode, ook haar prachtige lange lokken zijn inmiddels een begrip geworden. En dus kwam Negin in 2015 met haar eigen merk én het allereerste product: The Honey Infused Hair Oil. Hét product waar je net zulke shiny lokken van krijgt als Negin zelf.

Product van eigen bodem

Inmiddels zijn we een hair mask, texting spray en nog een paar andere musthaves voor je lokken verder, en lijkt de influencer slash zakenvrouw haar imperium steeds meer uit te breiden. Nieuw op het menu: de shampoo en conditioner. Ook deze producten zijn net zoals de rest van Gisou’s producten allemaal enriched met honing uit eigen tuin. Negin’s vader is namelijk imker, waardoor het ook nog eens een product van eigen bodem is. Hoe leuk?

Wel moeten we toegeven dat er een aardig prijskaartje aan vast zit. Zo betaal je voor de shampoo €32 en voor de conditioner €29. Maar hé, zolang het je lokken prachtig laat shinen, is het de moeite waard om eens uit te proberen.

 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram

Een bericht gedeeld door Gisou (@gisou) op

 Bron: Grazia: | Beeld: BSR 

Laatste nieuws