Doutzen komt met gloednieuwe lingerielijn en het internet wordt wild

Doutzen komt met gloednieuwe lingerielijn en het internet wordt wild

Vergeet je ‘elke dag van de week’ slip en ga voor gevaarlijk spannend met de nieuwste collectie van Hunkemöller. En als Nederlands topmodel Doutzen Kroes haar naam en gezicht voor de collectie leent, ontbreekt het de ontwerpen aan sexy niet! De ‘black magic‘ lijn combineert fauxleather, fluweel en edgy laser-cut borduursels.Time to seduce your lover met de meest verleidelijke lingerie van het moment.

Doutzen x Hunkemöller

Lees ook: Zien: Doutzen Kroes schittert met kinderen in zeldzame gezinsfoto

De tweede collectie van Doutzen voor Hunkemöller slaat de nagel op de kop. De verfijnde, vrouwelijke en overduidelijk sexy silhouetten doen je stralen. In en uit de slaapkamer! Met zwarte kanten body’s, fluwelen beha’s en broekjes die je taille optisch verkleinen, staat de verleiding ons al op de lippen. Verschil met de eerste collectie volgens Doutzen? ‘I think this one is a bit naughtier, a bit more seductive and flirtatious’. Setjes met namen als Voodoo, Potion & Sorcerer prikkelen onze alvast gedachten.

Your body, you’re sexy

Lees ook: Doutzen Kroes getroffen door tropisch virus

It’s all about body positivism en daar heeft Hunkemöller geen betere ambassadrice voor kunnen strikken. Door haar carrière als model kent Doutzen de kritieken als geen ander als het gaat om je lichaam. Met de nieuwe collectie Doutzen Stories benadrukt ze dat ieder lichaam mooi is en dat je zo sexy bent als je je zelf voelt.

"I have been labelled ‘big’ and ‘skinny’, so it’s all really about perception and how people want to see you in the context of their world. I have always been supporting the fact that all women are beautiful as long as you feel that from the inside. I’m really happy that we are finally acknowledging the fact that women don’t need to conform to one body type. And that social media has had a very big and positive impact in this matter."

 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram

Een bericht gedeeld door Hunkemöller (@hunkemoller) op

Bron: Marie Claire BE via Feedly, Beeld: Getty

Gerelateerde artikelen