Groot nieuws voor dit Italiaanse modemerk

Kijk even mee.

De strategie van het Frans-Italiaanse Moncler is simpel. Innovatie, kwaliteit en creativiteit zijn enkele punten waardoor het merk al jaar en dag zijn hoge status bewaart. En er is een mijlpaal aangebroken, want ze openen vandaag hun flagship store in Hong Kong, China.

Locatie
Je zou denken: nou, waarom is deze onthulling zo belangrijk? Deze flagship store in Harbour City maakt het de grootste Moncler-winkel in Azië en daar zaten de Chinezen, die smullen van luxueuze snufjes, al een lange tijd op te wachten. Om dat te vieren heeft het merk een limited edition-collectie van Mr. Moncler-beeldjes uitgebracht die door artiest Craig Costello een geüpdatete jasje kreeg. De leuke mascotte belichaamt net als het merk het verlangen om te reizen en te ontdekken.

Design
Het modehuis heeft de handen in elkaar geslagen met de architecten Gilles & Boissier voor het interieurdesign waardoor jouw tripje naar de winkel een echte shopping experience wordt. De Moncler-collecties, ja alle vijf, zullen de 500 vierkante meter opvullen. Word overdonderd door een winkel vol wit Calacatta-en zwart Marquina-marmer, gepolijste messing en houten plafonds met beige leren details. 

Kijk even mee:

Lees ook: Win: Balmain-horloges t.w.v 499 euro

Beeld: Moncler

Laatste nieuws